Blog F1Brand

trendy-w-digital-marketingu-2021-marcelina-lipska-f1brand

Trendy w digital marketingu na 2021 rok okiem ekspertów

Słowo klucz w tym roku to pandemia! Mijający 2020 rok to zdecydowanie rok niepewności i przyspieszonej digitalizacji. Pandemia unaoczniła, że nawet duże korporacje nie dywersyfikowały swoich źródeł przychodu, nie dbały o obecność online, analitykę czy nie miały strategii komunikacji. Z drugiej strony pokazała, że firmy, które potrafią szybko reagować i dostosowywać się do nowych warunków oraz dbają o relacje ze swoimi Klientami, są w stanie nie tylko przetrwać kryzys, ale także odnieść sukces.

Facebook_audience-insights-dlaczego-warto-wykorzystywac-statystyki-grup-odbiorcow-f1brand-marcelina-lipska

Facebook Audience Insights – dlaczego warto korzystać ze statystyk grup odbiorców?

Facebook Audience Insights, czyli Statystyki Grup Odbiorców to jedno z moich ulubionych narzędzi, które dostarcza mnóstwo ciekawych danych o naszych fanach, a także ogólnie o ludziach na Facebooku. Jak mantrę już powtarzam, że analiza danych jest dzisiaj jak złoto, a szczególnie teraz, w czasie przyspieszonej digitalizacji, zrozumienie zachowań i potrzeb użytkowników powinno być na pierwszym miejscu.

O potędze komunikacji w biznesie - Marcelina Lipska, Dorota Steliga, F1Brand

Bądź sobą, wszyscy inni są już zajęci. O strategii i potędze komunikacji w biznesie!

Mnogość kanałów komunikacji, nowe technologie, pandemia… komunikacja w biznesie jeszcze nigdy nie była tak ważna jak teraz, a hasło dostosuj się lub giń nabrało nowego znaczenia. Firmy bardzo często zapominają, że wszystko zaczyna się właśnie od komunikacji, że na dobry wizerunek pracujemy latami, a zniszczyć go możemy już jednym potknięciem, bo w Internecie nic nie ginie,

Jak (nie)zapraszać do sieci kontaktów na LinkedIn? Czy sprzedaż w pierwszej wiadomości może się udać?

LinkedIn to dzisiaj największa na świecie sieć służąca do nawiązywania kontaktów i relacji biznesowych. Według najnowszego raportu Digital 2020 ma już ponad 700 milionów zarejestrowanych użytkowników, w Polsce zaś przekroczyliśmy 4 miliony. Mamy dostęp do globalnej bazy biznesowej, możemy nawiązać kontakt praktycznie z każdym. I to rzeczywiście jest potęga, tylko przez bardzo wiele osób wykorzystywana niewłaściwie.

Marketing i PR – czysta synergia

Marketing i PR muszą osiągnąć synergię i czerpać od siebie nawzajem, aby tworzyć ciekawy i angażujący przekaz. Mają te same cele i przede wszystkim oba potrzebują treści by je zrealizować.

business_manager_facebook_f1brand

Czy warto mieć menedżera firmy na Facebooku?

Kilka miesięcy temu zadzwonił do nas klient z prośbą o pomoc. Agencja która prowadziła dla niego fanpage firmowy, a z którą zerwał już umowę nie odpowiadała na maile i telefony i nie mógł w 100 proc odzyskać swojego konta.

Analityka jako klucz do sukcesu w post pandemicznej rzeczywistości

W kryzysie, rzeczywistość w biznesie mówi SPRAWDZAM i każdy, kto myślał, że kanał digital nie jest istotny w obecnych czasach, musiał się z tym poważnie zmierzyć. Szczególnie dotkliwie zauważyło to wiele biznesów z branży fashion, które przegapiły digitalizację, co było sporym zdziwieniem dla obserwatorów tego rynku.

dlaczego-warto-inwestowac-w-video-marketing-marcelina-lipska-f1brand

Dlaczego warto inwestować w video marketing?

If content is king, video is its crown! Wideo to niewątpliwie jeden z najskuteczniejszych elementów strategii marketingowych. Wideo angażuje, wzbudza emocje, zapada w pamięć, a do tego buduje świadomość marki, zwiększa ruch na stronie internetowej czy generuje leady sprzedażowe.

relacje-w-biznesie-dagmara-kleczewska-f1brand

Relacje w biznesie

O tym jak bardzo w życiu ważne są relacje nie trzeba nikogo przekonywać. W biznesie to jeden z najważniejszych kluczy do sukcesu. Zajmując się od ponad 10 lat zarządzaniem firmą, a wcześniej pracując w wielu instytucjach, wchodziłam w tysiące relacji biznesowych, a ogromnej ilości miałam okazję przyglądać się z boku.

Menu