Blog F1Brand

Kampania na Facebooku – od czego zacząć?

Od czego zacząć kampanię na Facebooku? Choć odpowiedź może wydawać się oczywista, to wszystkie nasze doświadczenia pokazują, że jednak nie jest. Każdego dnia na Facebooku uruchamiane się kampanie, które nie dowożą wyników, nie realizują celów biznesowych.

Życie i biznes na własnych zasadach-dagmara pakulska-marcelina lipska

Życie i biznes na własnych zasadach! Rozmowa z Dagmarą Pakulską.

Businesswoman, matka, żona, marketer, szkoleniowiec, królowa Twittera i LinkedIna. Na co dzień szkoli marki z obecności w social media, buduje strategie komunikacji, wykłada na uczelniach. Biznes uczy ją pokory i cierpliwości, a pandemia i macierzyństwo, że nie ma rzeczy niemożliwych. Zapraszam do niezwykłego wywiadu z Dagmarą Pakulską!

Data-driven business_czyli biznes oparty o analize danych_f1brand_marcelina lipska

Data-driven business to konieczność, nie moda – czas najwyższy, abyś zaczął analizować dane i rozwijał biznes. Rozmowa z Pauliną Walkowiak!

Data-driven business, czyli biznes oparty o analizę danych, to dzisiaj niezwykle modne i popularne hasło, które każdego dnia zyskuje na sile. Moda, a może wyzwanie? Pandemia spowodowała, że sporo firm musiało zmienić dotychczasowy model biznesowy i przenieść swoją działalność do Internetu, a tym samym zacząć analizować dane, bez których nie da się dzisiaj ani prowadzić efektywnej komunikacji ani kampanii, które mają realizować…
trendy-w-digital-marketingu-2021-marcelina-lipska-f1brand

Trendy w digital marketingu na 2021 rok okiem ekspertów

Słowo klucz w tym roku to pandemia! Mijający 2020 rok to zdecydowanie rok niepewności i przyspieszonej digitalizacji. Pandemia unaoczniła, że nawet duże korporacje nie dywersyfikowały swoich źródeł przychodu, nie dbały o obecność online, analitykę czy nie miały strategii komunikacji. Z drugiej strony pokazała, że firmy, które potrafią szybko reagować i dostosowywać się do nowych warunków oraz dbają o relacje ze swoimi Klientami, są w stanie nie tylko przetrwać kryzys, ale także odnieść sukces.

Facebook_audience-insights-dlaczego-warto-wykorzystywac-statystyki-grup-odbiorcow-f1brand-marcelina-lipska

Facebook Audience Insights – dlaczego warto korzystać ze statystyk grup odbiorców?

Facebook Audience Insights, czyli Statystyki Grup Odbiorców to jedno z moich ulubionych narzędzi, które dostarcza mnóstwo ciekawych danych o naszych fanach, a także ogólnie o ludziach na Facebooku. Jak mantrę już powtarzam, że analiza danych jest dzisiaj jak złoto, a szczególnie teraz, w czasie przyspieszonej digitalizacji, zrozumienie zachowań i potrzeb użytkowników powinno być na pierwszym miejscu.

O potędze komunikacji w biznesie - Marcelina Lipska, Dorota Steliga, F1Brand

Bądź sobą, wszyscy inni są już zajęci. O strategii i potędze komunikacji w biznesie!

Mnogość kanałów komunikacji, nowe technologie, pandemia… komunikacja w biznesie jeszcze nigdy nie była tak ważna jak teraz, a hasło dostosuj się lub giń nabrało nowego znaczenia. Firmy bardzo często zapominają, że wszystko zaczyna się właśnie od komunikacji, że na dobry wizerunek pracujemy latami, a zniszczyć go możemy już jednym potknięciem, bo w Internecie nic nie ginie,

Jak (nie)zapraszać do sieci kontaktów na LinkedIn? Czy sprzedaż w pierwszej wiadomości może się udać?

LinkedIn to dzisiaj największa na świecie sieć służąca do nawiązywania kontaktów i relacji biznesowych. Według najnowszego raportu Digital 2020 ma już ponad 700 milionów zarejestrowanych użytkowników, w Polsce zaś przekroczyliśmy 4 miliony. Mamy dostęp do globalnej bazy biznesowej, możemy nawiązać kontakt praktycznie z każdym. I to rzeczywiście jest potęga, tylko przez bardzo wiele osób wykorzystywana niewłaściwie.

Marketing i PR – czysta synergia

Marketing i PR muszą osiągnąć synergię i czerpać od siebie nawzajem, aby tworzyć ciekawy i angażujący przekaz. Mają te same cele i przede wszystkim oba potrzebują treści by je zrealizować.

business_manager_facebook_f1brand

Czy warto mieć menedżera firmy na Facebooku?

Kilka miesięcy temu zadzwonił do nas klient z prośbą o pomoc. Agencja która prowadziła dla niego fanpage firmowy, a z którą zerwał już umowę nie odpowiadała na maile i telefony i nie mógł w 100 proc odzyskać swojego konta.

Analityka jako klucz do sukcesu w post pandemicznej rzeczywistości

W kryzysie, rzeczywistość w biznesie mówi SPRAWDZAM i każdy, kto myślał, że kanał digital nie jest istotny w obecnych czasach, musiał się z tym poważnie zmierzyć. Szczególnie dotkliwie zauważyło to wiele biznesów z branży fashion, które przegapiły digitalizację, co było sporym zdziwieniem dla obserwatorów tego rynku.

dlaczego-warto-inwestowac-w-video-marketing-marcelina-lipska-f1brand

Dlaczego warto inwestować w video marketing?

If content is king, video is its crown! Wideo to niewątpliwie jeden z najskuteczniejszych elementów strategii marketingowych. Wideo angażuje, wzbudza emocje, zapada w pamięć, a do tego buduje świadomość marki, zwiększa ruch na stronie internetowej czy generuje leady sprzedażowe.

Menu