Blog F1Brand
Trendy w digital marketingu na 2022 – wypowiedź 10 ekspertów
Kampania na Facebooku – od czego zacząć?
Od czego zacząć kampanię na Facebooku? Choć odpowiedź może wydawać się oczywista, to wszystkie nasze doświadczenia pokazują, że jednak nie jest. Każdego dnia na Facebooku uruchamiane się kampanie, które nie dowożą wyników, nie realizują celów biznesowych.
Życie i biznes na własnych zasadach! Rozmowa z Dagmarą Pakulską.
Businesswoman, matka, żona, marketer, szkoleniowiec, królowa Twittera i LinkedIna. Na co dzień szkoli marki z obecności w social media, buduje strategie komunikacji, wykłada na uczelniach. Biznes uczy ją pokory i cierpliwości, a pandemia i macierzyństwo, że nie ma rzeczy niemożliwych. Zapraszam do niezwykłego wywiadu z Dagmarą Pakulską!
Data-driven business to konieczność, nie moda – czas najwyższy, abyś zaczął analizować dane i rozwijał biznes. Rozmowa z Pauliną Walkowiak!
Trendy w digital marketingu na 2021 rok okiem ekspertów
Słowo klucz w tym roku to pandemia! Mijający 2020 rok to zdecydowanie rok niepewności i przyspieszonej digitalizacji. Pandemia unaoczniła, że nawet duże korporacje nie dywersyfikowały swoich źródeł przychodu, nie dbały o obecność online, analitykę czy nie miały strategii komunikacji. Z drugiej strony pokazała, że firmy, które potrafią szybko reagować i dostosowywać się do nowych warunków oraz dbają o relacje ze swoimi Klientami, są w stanie nie tylko przetrwać kryzys, ale także odnieść sukces.
Facebook Audience Insights – dlaczego warto korzystać ze statystyk grup odbiorców?
Facebook Audience Insights, czyli Statystyki Grup Odbiorców to jedno z moich ulubionych narzędzi, które dostarcza mnóstwo ciekawych danych o naszych fanach, a także ogólnie o ludziach na Facebooku. Jak mantrę już powtarzam, że analiza danych jest dzisiaj jak złoto, a szczególnie teraz, w czasie przyspieszonej digitalizacji, zrozumienie zachowań i potrzeb użytkowników powinno być na pierwszym miejscu.
Bądź sobą, wszyscy inni są już zajęci. O strategii i potędze komunikacji w biznesie!
Mnogość kanałów komunikacji, nowe technologie, pandemia… komunikacja w biznesie jeszcze nigdy nie była tak ważna jak teraz, a hasło dostosuj się lub giń nabrało nowego znaczenia. Firmy bardzo często zapominają, że wszystko zaczyna się właśnie od komunikacji, że na dobry wizerunek pracujemy latami, a zniszczyć go możemy już jednym potknięciem, bo w Internecie nic nie ginie,
Budowanie społeczności wokół marki, czyli czym jest marka bez zaangażowanej społeczności?
W dzisiejszych czasach nie wystarczy posiadać świetny produkt czy usługę, trzeba jeszcze otoczenia, na którym robi on/ona jakieś wrażenie. Na pierwszy rzut oka wydaje się to dość skomplikowane, no bo jak zacząć budować zaangażowana i wierną społeczność wokół naszej marki?
Jak (nie)zapraszać do sieci kontaktów na LinkedIn? Czy sprzedaż w pierwszej wiadomości może się udać?
LinkedIn to dzisiaj największa na świecie sieć służąca do nawiązywania kontaktów i relacji biznesowych. Według najnowszego raportu Digital 2020 ma już ponad 700 milionów zarejestrowanych użytkowników, w Polsce zaś przekroczyliśmy 4 miliony. Mamy dostęp do globalnej bazy biznesowej, możemy nawiązać kontakt praktycznie z każdym. I to rzeczywiście jest potęga, tylko przez bardzo wiele osób wykorzystywana niewłaściwie.
Z biznesem jest jak z żeglowaniem. Procedury, cierpliwość i wytrwałość – rozmowa z Kamilem Porembińskim
Co łączy biznes i żeglowanie? Zapraszam do rozmowy z Kamilem Porembińskim, CEO firmy hostingowej Thecamels, ojcem, żeglarzem, człowiekiem, który jest dla mnie polskim unicornem branży IT. Stworzył biznes, który dba o święty spokój swoich Klientów, ma najlepszy dział obsługi Klienta oraz jest strategicznym partnerem w rozwoju Twojej firmy.
Informacja prasowa – przeżytek czy najważniejsze z narzędzi PR-owego świata
Informacja prasowa to jedno z najstarszych narzędzi PR -owych. Czy nadal jest ważna? Czy to już przeżytek, gdyż media zamieszczą tylko promowane za duże budżety treści?
Marketing i PR – czysta synergia
Marketing i PR muszą osiągnąć synergię i czerpać od siebie nawzajem, aby tworzyć ciekawy i angażujący przekaz. Mają te same cele i przede wszystkim oba potrzebują treści by je zrealizować.
Biznes rozwija się dzięki ludziom, także prawnikom! Dlaczego nawet małe firmy powinny mieć ich blisko siebie?
Pani Mecenas, bizneswoman, radca prawny, związana z rynkiem start up’owym oraz branżą nowych technologii. Na co dzień pomaga Klientom nie tylko zabezpieczać ich interesy, ale także rozwijać firmy. Z Aleksandrą Hinc, z Kancelarii HiBusiness rozmawiamy trochę o prawie, ale zdecydowanie więcej o biznesie.
Czy warto mieć menedżera firmy na Facebooku?
Kilka miesięcy temu zadzwonił do nas klient z prośbą o pomoc. Agencja która prowadziła dla niego fanpage firmowy, a z którą zerwał już umowę nie odpowiadała na maile i telefony i nie mógł w 100 proc odzyskać swojego konta.